Monday, December 1, 2008

SMKDOB@Class of 08'




Hari ini@011208 merupakan hari terakhir saya mengambil peperiksaan SPM,iaitu untuk subjek Prinsip Perakaunan.....masa duduk dalam dewan memang lambat rasanya exam tersebut nak habis...semasa menantikan jarum jam berdetik hampir pukul 12;25 tengah hari...saya tersenyum sinis kepada rakan yang berada di sekeliling,TING,HANISHA,KELVIN,NABILA dan pada masa yang sama saya menendang-nendang kerusi KELVIN yang duduk di depan saya....sampaikan masa pengawas peperiksaan yg mengutip kertas OMR saya berkata kepada saya''amboi tak sabarnya''......SYABAS kepada pengawas peperiksaan yang menjalankan tugas dengan baik.....Huh lega rasanya lepas keluar dewan!!!Setibanya di rumah saya bermain komputer,teringat kembali nostalgia-nostalgia bersama rakan di dalam kelas apabila melihat koleksi gambar yang di tangkap di sekolah........

No comments: